نمونه کار

صفحه اصلی

نمونه کارهای طراحی و توسعه وب سایت

نمونه کارهای طراحی و توسعه نرم افزار

وب سایت شخصی

این وب سایت جهت ارائه رزومه های کاری در سال 1398 طراحی و توسعه داده شده است. در توسعه این وب سایت شخصی از زبان برنامه نوسیسی php  و پایگاه داده mysql همچنین از css3 , html5  و جاوا اسکریپت خام بهره برده شده است. همچنین در طراحی این وب سایت از آخرین تکنیک های طراحی سایت واکنش گرا و ریسپانسیو بهره برده شده است.

مشاهده وب سایت

نرم افزار مدیریت کلینیک

طراحی و پیاده سازی نرم افزر مدیریت کلینیک در سال 1393 انجام شده است. این نرم افزار در سه سطح دسترسی کاربر، پزشک و مدیر به منظور سهولت در کارها و کاهش زمان در کلینیک طراحی شده است. هدف از طراحی این نرم افزار کاهش خطاهای انسانی و سیستمی کردن فرآیند پذیرش کلینیک و مدیریت آسان آن می باشد. در پیاده سازی آن سعی شده از آخرین تکنولوژی های زبان برنامه نویسی در زمان تحویل این پروژه استفاده شود که می توان به زبان برنامه نویسی C# و پایگاه داده ی Mysql اشاره کرد.

مشاهده وب سایت

وب سایت کمپ ترک اعتیاد

وب سایت کمپ ترک اعتیاد  یک وب سایت وردپرسی است که در سال 1396 طراحی  و توسعه داده  شده و سعی شده از آخرین و بروزترین تکنولوژی ها استفاده شود، به طوری که جلوه های بصری وب سایت قابل توجه باشد. همچنین در طراحی این وب سایت از آخرین تکنیک های طراحی سایت واکنش گرا و ریسپانسیو بهره برده شده است. 

مشاهده وب سایت

سامانه مدیریت تیکت و پشتیبانی

این سامانه مربوط به دوره کارشناسی و در سال ۱۳۹۴ توسعه داده شده و صرفا جهت ارائه یک رزومه کاری برای بازدید کارفرما قرار داده شده است. در طراحی این سامانه سعی شده از آخرین تکنولوژی های زبان های برنامه نویسی سمت کلاینت و سرور و از تکنیک های طراحی سایت واکنش گرا، در زمان ارائه سامانه استفاده شود. بیشتر تمرکز در توسعه این سامانه طراحی پایگاه داده ی آن بوده که یک پایگاه داده ی کامل می باشد. در توسعه این سامانه از تکنولوژی Asp.net , زبان برنامه نویسی C# و پایگاه داده sqlServer استفاده شده است. در این سامانه سه سطح دسترسی کاربر، کارشناس و مدیر تعریف شده و با نام کاربری برای هر سطح دسترسی که در رزومه کاری مشخص شده می توانید وارد سیستم شوید.

از جمله امکانات این سامانه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • تعریف نا محدود دپارتمان پشتیبانی 
  • تعریف نا محدود کارشناس پشتیبانی
  • تعریف نا محدود تیکت برای هر کاربر
  • قابلیت پاسخگویی به تیکت ها توسط مدیر از داخل پنل مدیریتی
  • قابلیت اختصاص هر کارشناس به یک دپارتمان خاص
  • قابلیت تغییر دپارتمان هر تیکت توسط مدیر یا کارشناس
  • تعریف اولویت تیکت (ضروری ، عادی و ...)
  • امکان مدیریت کاربران و کارشناسان از داخل پنل مدیریتی
  • امکان تعریف اعضاء از داخل پنل مدیریت
  • دارای قابلیت جستجوی پیشرفته تیکت ها
  • قابلیت آپلود فایل توسط کاربر، کارشناس و مدیر در هنگام ثبت یا پاسخگویی به  تیکت 
  • قابلیت بسته شدن تیکت بعد از یک زمان خاص (تیکت هایی که توسط کاربر پاسخ دریافت نشوند بعد از یک مدت خاصی بسته خواهند شد)
  • قابلیت باز کردن تیکت های بسته شده توسط کاربر یا کارشناس
  • دارای سیستم دانشنامه جهت جلوگیری از ارسال تیکت های تکراری
  • قابلیت ارسال تیکت توسط مدیر به یک کاربر خاص
  • و ...

موارد بالا تنها بخشی از امکانات این سیستم است.

مشاهده وب سایت
×